[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ens toca el despertador, mentre ens despertem i ens activem, estem cavil·lant el que ens toca per avui. Ja tenim clar que serà un dia complert, el que no tenim tant clar i davant dels resultats estadístics habituals, es quasi be segur ens caurà alguna sorpresa addicional que no esperem. Encarem el dia amb energia progressivament positiva  per més que per diversos factors que no cal anomenar n’anem adquirim d’altra que no ho es tant. Be…i fins que ens plantem davant de l’ordinador i desprès del primer cafè emprenem la feina d’una manera ja seriosa.

Una deficient gestió del temps fa que el dia a dia no puguem dedicar unes hores a asseure’ns davant d’una lectura interessant que ens permeti innovar, crear i per que no, somniar. Probablement acabarem abans trastejant per internet diferent informació que per molt bona que sigui, no deixa de ser una informació insuficient de contingut per trobar solucions adients tant de curt com de llarg termini a problemes i qüestions relacionades amb la feina i el resultats desitjables.

Sinó llegim no podem innovar, sinó innovem, no podem crear i si no creem, no desenvolupem, sinó desenvolupem, caiem en la rutina o la ganduleria, fins córrer el risc d’acabar desapareixent empresarialment.

D’aquesta primera afirmació, aprenem que l’esser humà es organitzat. Des de temps immemorials, les civilitzacions han anat creixent gràcies a aquesta organització.

Per tant, el temps i la organització tenen una estreta i fonamental relació.

No es gens estrany que en els últims anys hi hagin, cada cop més, experts o si més no, formadors en voler ensenyar a gestionar-lo.

El temps es essencial. Es la clau per gaudir dels plaers de la vida. Aida Jurado, psicòloga i experta en RRHH i desenvolupament organitzacional dona pautes conegudes de com emprar o gestionar el temps [https://www.viaempresa.cat/l-expert/com-podem-millorar-la-gestio-del-temps_8430_102.html]

La segona qüestió que aprenem es el fet de no voler sortir d’aquesta concatenació ens podria portar a resultats nefastos.

Els emprenedors i sovint molts empresaris, ens perdem en la magnitud del què ve a continuació. Com hem d’anar treballant, per créixer, per vendre més, per fer-nos més visibles ( sobretot ara amb les Xarxes Socials) Es evident que si deixem de banda la nostra primera prioritat (la venda), anirem perdent la il·lusió fins portant-nos al fracàs.

Per resoldre aquesta primera embranzida de l’emprenedor, es necessari fer servir les eines que ens donen els experts, al marge de la perseverança, la paciència, i l’autocrítica.

Quina és la manera més apropiada per vendre el meu producte, o servei? No estic venent el que esperava, què més haig de fer? Haig de contractar un Community Manager? Ho podem fer nosaltres mateixos? Quins cursos em poden anar be? Com gestionar tantes xarxes socials? Quines son més d’interès que unes altres?

No podem perdre de vista que una de les preocupacions fonamentals que les pimes acostumen a reconèixer segons cel BCE es la por a la manca de demanda (29 %). Les vendes es per excel·lència el motiu principal de preocupació de les Pimes d’avui en dia, per davant de  la manca de personal qualificat, i per sobre del finançament, o de la morositat.

Us proposem en els propers dies l’exercici d’escriure’ns unes línies, que ens digueu quina es  la vostra principal preocupació empresarial. I que us marqueu uns objectius SMART, que de seguida us aclarirem quins son aquests objectius.

Més enllà de complimentar un pla de màrqueting que de manera recorrent, interactiva podríem anar confeccionant, el que us proposo es una reflexió seriosa, en la que analitzarem breument en cadascú dels participants aquelles mancances o preocupacions, si més no, contribuint si ho voleu, a marcar uns objectius cara al 2019.

Els objectius SMART, tal com es defineixen pel seu propi acrònim anglès han de ser ESPECIFICS, MESURABLES, ACONSEGUIBLES, REALISTES  I TEMPORALS.

Des de CYP Assessors, ajudem a aconseguir els objectius de manera eficient, estant alineats amb vosaltres.  Us oferim les nostres idees vers als vostres negocis, i la possibilitat d’incloure en l’assessorament un servei d’estratègia comercial així com en consultoria.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” full_width=”stretch_row”][vc_column][vc_empty_space][templatera id=”140″][/vc_column][/vc_row]